Noteikumi
Distances līgums
Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:
Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.Piegādes un samaksas kārtība
Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu, norādot pasūtāmo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci lietojot Interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.
Pārdevējs nodrošina preču piegādi 20 darba dienu laikā kopš ir saņemta apmaksa par preci.Atteikuma tiesības
Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli un aizpildot atgriešanas veidlapu.Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.
-
1. Patērētājam ir iespēja izmantot atteikuma tiesību no Preces 14 dienu laikā pēc tās saņēmšanas.
1.1. Pēc atgriešanas pieteikšanas Patērētājam bez ļaunprātīgas kavēšanas Prece ir laicīgi jāatgriež Pārdevējam.
1.2. Atgriezt ir iespējams tikai tās Preces, kurām nav ne vizuāli, ne fiziski trūkumi un, tās ir ideālā stāvoklī. Apavu oriģinālais iepakojums arī skaitās, kā daļa no Preces.
1.3. Ja, pēc Preces atgriešanas, Pārdevējs novēros vizuālus, vai fiziskus trūkumus precei, Pārdevējs var noraidīt atteikuma tiesību un Prece tiks atgriezta pie Patērētāja.
1.4. Lai Preci atgrieztu, Patērētājam ir jāaizpilda atgriešanas pieteikuma forma.
1.5. Atgriešanas pieteikuma forma ir jānosūta kopā ar Preci.
1.6. Ja, Patērētājs izvēlas atgriezt Preci, viņam ir jāsedz Preces atgriešanas izmaksas.
1.7. Patērētājs Preci var atgriezt izmantojot Omniva, DPD, vai cita veida pieejamu pakomātu.
1.8. Atgriešanas gadījumā, par Preces atgriešanas adresi vienoties ar Pārdevēju.
Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.
Datu apstrāde
Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.